Sekcja ds. Etyki Badań Naukowych – kontakt

Obsługę Komisji Bioetycznej UJ prowadzi Sekcja ds. Etyki Badań Naukowych CM, funkcjonująca w strukturze Centrum Zarządzania Projektami CM i działająca w składzie:

  1. dr Aleksandra Mikołajczyk-Cichońska – kierownik Sekcji
    – e-mail: aleksandra.mikolajczyk-cichonska@uj.edu.pl
    – tel.:  532 407 751, 12 433 27 95
    – pokój nr 028, parter
  2. mgr Joanna Sałówka
    – e-mail: joanna.plucinska@uj.edu.pl
    – tel.: 12 433 27 39
    – pok. nr 027, parter
  3. mgr Anna Synowska 
    – e-mail: anna.synowska@uj.edu.pl
    – tel.: 12 433 27 43
    – pok. nr 027, parter

Obsługę polis OC dla eksperymentów medycznych (dla pracowników UJ CM) prowadzi:

  1. mgr Dorota Krasoń
    – e-mail: dorota.rudnik@uj.edu.pl; eksperymenty@cm-uj.krakow.pl
    – tel.:  695 605 482
    – pok. nr 027, parter


Kontakt:
Godziny pracy Sekcji:           

  • poniedziałek – piątek 07:00-15:00
  • czwartek: dzień bez przyjmowania stron
    .
  • Adres: 31-066 Kraków, ul. Skawińska 8, pokój nr 027/028 (parter)
    Kontakt e-mailowy: komisja_bioetyczna@cm-uj.krakow.pl

Do zadań Sekcji ds. Etyki Badań Naukowych CM zgodnie z Zarządzeniem nr 104 Rektora UJ z dnia  1 października 2024 r. należy w szczególności:

1) kompleksowa obsługa administracyjna Komisji Bioetycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Komisji ds. Etyki Badań Naukowych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum;
2) ocena kompletności dokumentacji składanej do Komisji ds. Etyki Badań Naukowych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz ocena kompletności i pod względem formalnym dokumentacji składanej do Komisji Bioetycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego;
3) organizacja i koordynowanie prawidłowego przebiegu posiedzeń obu Komisji;
4) udział w posiedzeniach obu Komisji, protokołowanie ich przebiegu oraz przygotowanie projektów uchwał w sprawie wyrażenia opinii lub akceptacji podejmowanych przez Komisje;
5) współpraca z wnioskodawcami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych badań klinicznych;
6) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Collegium Medicum oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie finansowym;
7) współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie opiniowanych projektów, w tym z Odwoławczą Komisją Bioetyczną;
8) przygotowanie umów cywilnoprawnych dla członków Komisji oraz recenzentów zewnętrznych;
9) przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych regulujących organizację i pracę obu Komisji;
10) obsługa procesu pozyskiwania indywidualnych polis OC dla pracowników Collegium Medicum.